، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه سن داره

امیرحسین مادربزرگ

امید

1390/6/5 22:31
نویسنده : مادربزرگ
698 بازدید
اشتراک گذاری

من از لطافت صبح

من از طراوت نور

من از نوازش آن مهربان

چنان سرمست !

که گاه . درهمه آفاق . می گشودم بال

که مست برهمه افلاک می فشاندم دست

وباشوق وذوق به همراه خود - به نسیم - می گوید : ببین !

"اگر حقیقت خورشید راحجابی هست

همیشه درپس هرابر . آفتابی هست

همیشه .آن سوی دیوارهای نومیدی

امید هست و.

افق های بیکران روشن ! 

==========================================

امشب دلم از روزگار گرفت و بخاطر همه کاستی های آن غمگین شدم  ولی باز به خودم نهیب زدم و بخاطر

خوبی های آن دلگرم .

ماه رمضا ن برایم خیلی سخت بودکه امیرحسین راکاردرمانی ببرم برای همین یک مقدار شلی ولختی پای اوبیشتر شده است بعد ازماه رمضان حتما" باید این کم کاری راجبران کنم و جلسات بیشتری اوراببرم .

پپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ

مادر مادر امیرحسین پس از طی یک دوره بیماری سخت به رحمت خدا رفت  ومادرامیرحسین که تنهادختر خانواده است به معنای واقعی تنها شد.  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان مهسا
9 شهریور 90 12:24
امیدوارم همه مشکلات به زودی زود از زندگی همه رخت بکنه و عاقبت بخیر بشیم. عیدتون مبارک.


سلام
طاعاتتون قبول - عید شماهم مبارک
ممنون از اینکه به یاد ماهستی
سودابه
9 شهریور 90 21:55
سلام عزیزم بهتون تسلیت میگم.من و شما باید عین کوه استوار باشیم و هیچوقت غم به دلمون را ندیم .یعنی میدونید این انتظاری که بچه ها از ما دارن امیدوارم خداوند نیرو و سلامتیتان را حافظ باشد.ترو خدا ایند یک انسان را دست ندانم کاری مادرش ندهید و خودتان به یاری این بچه بشتابید.موفق باشید و پایدار.


سلام سودابه جون
با آرزوی قبولی طاعات و تبریک عید
ممنون از لطفت دعاکن واقعا خداوند سلامتی وصبوری رابمن بدهد همه سعیم رامیکنم که معالجه این بچه را پیگیری کنم .
مامان سيد کوچولو
14 شهریور 90 12:25
تسليت ميگم... شما جاي مامانشم بايد باشي از اين به بعد

_____██████ ___________
____████████__________ ▌
___███____███_________ █
___██_______██__________▌
__███________█__________▌
__▌●█________█_________█
__███_______ █_________█
___██_______█________██
____________██_______██__▌
____█______██______███_ █
_____▌_____██_____████_█
__________███___█████_█_█
________███__██████__█_█
______███__████____██_█
_____███_█████_████_█
____████_██████_███_█__▌
___████_█ █__███ _█__██_▌
__█████_████_▌_█_███_▌
_█████_██___██___██_█
_█████_███████_███__█__██
_███_▌███___██____██_███
_███_▌█████___███__█__█
_████_▌▌___█__█_██████
__██████_████__▌_████
___█████_____████████
._=--███████████████
_=--=_-████████████
=--_=-_=-█████████

,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~- .*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´*•~-.¸,.-~*

متشکرم انشاا...خداوند عزیزانتون را حفظ کند
سعی میکنم